NeverSayNever chapter 1

År 2007 21 Oktober, Sverige.
Rebeccas perspektiv:
Rebecca sitter med datan i knät i vardagsrummet, Det är bara hon och hennes 7 åriga lilla syster Sofie hemma. Själv är Rebecca 12 år nu.
Rebecca har ingen aning om vad Sofie gör men vad är det värsta hon kan göra, dö eller?
Tanken blev lite obehaglig så Rebecca kände sig tvingad att se vad hon gorde.

- Va Fan Gör du!? röt Rebecca till hennes syster som hade ringt någon från USA eller något.
- Jag fattar inte vad han säger, sa Sofie

Rebecca drog åt sig telefonen.
- Förlåt men det är min syster som har tagit hemteleonen, jag ber om ursäkt.. hehe
- Uh, yeah det är okej.. Sa "han"
- Vänta lite.. Du låter precis som han, eh vad hette han nu då, eh.. Justin Bieber, han som var med i den Canadentiska talang tävlingen, haha kostigt, sa jag.
- haha, jo men det är ju jag haha?
- Oj, haha. Jag såg dina videosar på youtube, du har värkligen talang, synd att du inte kom 1a.
- Tack!
- Men föresten, du bor ju i Canada, hur mycket är klockan där igentligen?
- Klockan är snart halv ett, på natten...
- omg, förlåt.. Jag väkte nog dig.. Men du får fortsätta sova iafall, hehe Godnatt!
- men jag kan väll få din msn, så hörs vi nån gång?
- Visst!   Rebecca94@.....
- tack, bye!

Wow, jag pratade med en som var med i Canadas talang show, fast det brukar ju inte bli så mycket av såna som är med i talang shower, eller dom kanske får skriva någon autogrf men dom blir nog inte världkända, men Never say never haha. Coolt ialla fall att prata med en "nästan känd kille"

Toronto, Canada
Justins perspektiv:
Jag kan värkligen inte sova, tur att det är lördag imorgon, men den där tjejen vem var hon, vad heter hon och var kommer hon ifrån, inte USA iafall.. Jag loggar in på msn istället. Då kan jag addda henne, så jag hade det gort, antagligen heter hon Rebecca och är 94a precis som jag.. Med tanke på hennes namn på msn.
Det gick snabbt, hon accepterade direkt och det betyder att hon är inloggad, YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0