NeverSayNever chapter 7

- Jag förstår att du vill veta varför jag är här, bakom sopptunorna och så.
- Ja?


Justins perspektiv

Vafan, har hon inget hem eller gjorde hon kanske som jag och gick ut på stranden..

- Mina föreldrar är döda.. Och eh, jag bodde med min pojkvän.. Men vi bråkade för några dagar sen och sedan dess har jag inte haft någon stans att bo eller något att äta. Så jag brukar titta förbi den där restaurangen du och din tjej var på för att se om det finns mat..

- oj.. Wow. Jag visste inte, herregud. Men jag kan ge dig mat. Jag kan springa och hämta lite hemma nu om du vill. Jag kan fixa n¨gonstans att bo. Eller så får du fixa de där bråket med din kille.

- Tack, vill du värkligen hjälpa mig. Och nej jag kommer alldrig fixa det med han. 

- okeeeej.. Men jag kan iafall fixa lite mat.

- Nu!?

- sure

Jag sprang och gjorde två mackor och vad har vi mer 2 flaskor med vatten, eh och  där perfekt kycklingben, men jag var tvungen att smyga så att jag inte skule väcka dom andra.
När jag kom fram gav jag henne maten.

Nästa morgon vacknade jag av blixtrar i ögonen. Shit.. Jag hade somnat på stranden, det var massa fans och fotografer.


Rebeccas perspektiv

När jag vaknade ringde jag Justin men ingen svarade. Jag knackade på hans hotel rum, men då öppnade Pattie och Jazzy.
- Hej är Justin där :)
- Godmorgon, nej jag har inte sätt han men han kanske har gått till stranden eller poolen redan, sa Pattie och log.
Jag fick även en kram av Jazzy.

Jag gick mot poolen men ingen Justin där... Jag bestämmde mig för att gå mot stranden. Jag såg massa med folk i en ring. Jag gissar på att Justin är där.
- Hursäkta! Sa jag till dom.
Dom lät mig gå förbi och där såg jag Justin ligga och sova, vafan?
- Justin? Sa jag och viskade i hans öra..
- mm, sa han och kisade med ögonen.
- vakna!!
- omg, sa han högt och tittade sig runt omkring, det var maassa paparzzis och fans.
Jag tog Justins hand och vi sprang in mot hotelet.

- Vad gör du. Varför låg du där!? 
- Jag kunde inte sova igår så jag gick till stranden och spelade lite gitarr och sen så träffade jag Hannah hon på resaturangen och hon hade inga pengar eller mat för att hennes föreldrar var döda och hon hade blivit utsparkad av sin pojkvän så jag gav henne mat och sen så råkade jag somna på stranden, det är så hemskt, sa Justin och kramde om mig.

Det lät värkligen hemskt jag kramde om Justin och det lät som han grät lite, vad söt han är.
Vi bestämde oss den dagen för att bara slappa och bada lite i poolen vi tänkte bjuda Hannah på mat. Men hon var förvunnen, vi kunde bara inte hitta ´henne.

Den kvällen gick jag själv på stranden och bara njöt av att få vara här men samma stund hörde jag någon gråta, var det Hannah som var här..

Jag gick fram till henne och ja det var Hannah, innan jag sa något skickade jag ett sms till Justn.

"Justin jag är på stranden, jag tänkte ta en kvällspromenad och så hörde jag någon gråta det var Hannah, kan du komma till stranden?"

jag fick ett svar:

"nej tuvär jag kan inte, jag är och repar för konserten imorgon igen."

Då får jag gå sjelv till henne.

- Hej..? Sa jag lite försiktigt.
- kan du snälla gå, jag vill vara själv. Fattar du inte.
- Vadå fattar du inte?
- Jag gillar Justin Bieber och han flörtade med mig igår, han vill inte ha dig längre!
- Va, han känner inte äns dig..
- Men det är så!
- Jag tror inte på dig.
- Nehe, men.. Hon blev tyst ett tag.
- ....Varför gråter du, fick jag tillslut fram

Hannahs perspektiv

Varför sa jag så om Justin. Ska jag be om ursäkt, nej. Jag vill ha Justin. Han måste bli min. Men det jag sa var ju fel. Och jag grät ju för att mitt liv är patetiskt och dom försökte faktiskt göra det bra, ska jag be om ursäkt, eller?

- Förlåt, Justin är din kille men jag gråter nog mäst för att mit liv är så patetsikt just nu och jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan du bara lämna mig ifred, röt jag.

Rebeccas perspektiv

Hur kunde Justin tycka synd om henne!!??
Fy, men hon bedde ju om ursäkt och så kanske hon bara är avensjuk, men varför då. För att jag är ihopp med Justin Bieber eller?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag äta frukost, men uppdaterar senare idag :)
Kommmenteraaaa :*
hitta bara en bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0