NeverSayNever chapter 10

Den kvällen hade jag bestämmt och gjort en överaskning till Becca.
- Jag har en överaskning till dig. Så ta på dig något snyggt när vi kommer hem.
- haha, vad ska du nu hitta på, sa Rebecca och flinade.


Rebeccas perspektiv

Justin skulle göra en överaskning till mig, undrar vad det kan vara. Jag hoppade in i dushen och sen satte jag på mig en blommigkläning. Det ringde på min mobil
- Hallå
- Hej! Jag är redan här och men en bil kommer och hämtar dig om ca 10 minuter.
- okej, tack ses snart!
- ja. Och det är en limosin som kommer så hoppa inte i någon annan bil, puss.

En limosin, jag har aldrig åkt i en sån. Efter 10 minuter kom limon och hämtade upp mig, vi åkte upp i ett parkeringshus. Vad skulle vi här uppe och göra?
Vi åkte längst upp och där stod Justin.
- Hej, varför är vi här.
- Det får du snart se, sa han och kysste mig.
Han satte på mig en ögonbindel så jag inte kunde se.. Vad håller han på med?

- Justin! Vad gör du!
Han svarade inte han bara fnissade lite.
- TADAA! Sa Justin och drog av mig ögonbindeln.

Jag kunde inte andas, mina ögon blev stora som bowlingklot och min mun öppnades.

- TACK JUSTIN. Vad ska jag säga. Mer än att jag älskar dig över hela mitt hjärta och du är den bästa pojkvännen EVER! Oh My Gosh. Har du gjort det här själv?!
- Japp. Jag älskar dig mer! Sa han stolt och kysste mig

Vi var på ett tak där man såg solnedgången och massa ljus och blommor var det. Och så satt vi helt själva, där ingen kunde hitta oss. Vi år jätte god mat och det var så fint!
 
Jag hade världens bästa kille.

Justins perspektiv

- Det är bara två dagar kvar tills vi åke hem, du till Sverige. Jag till Canada. Fast sen flyttar jag till Atlanta.
- Ja.. Men vi träffas väll mer gånger..
- Ja. Det är klart. För oavsätt vad som händer är det alltid vi två.
- Vi två.

Den kvällen var värkligen lyckats. Och Rebecca somnade i mitt hotel rum i min säng. Jag la mig brevid henne och pussade henne på kinden. Hon hade redan somnat. Vad söt hon är.

Rebeccas perspektiv

Nästa dag vaknade jag av att en hand kom rätt i mitt ansikte. Det var Justin, han låg fortfarande och sov och hade förmododligen sträckt på sig så att hans hand kom på mitt ansikte. Vad söt han var, jag tog ett litet kort på mobilen.

Jag gick och småpratade lite med Pattie och sen gick jag över till mitt hotelrum för att byta om till bikini. När jag var klar knakade jag på hos Justin och skulle se om han hade vaknat ännu. Det hade han.

Justins perspektiv

När jag öppnade dörren såg jag nog den mest snyggaste tjej. Rebecca olsen.

- Hallå? sa hon och vinkade med handen framför mina ögon.
Oj vad pinsamt, jag stirrade värkligen..
- eh, ah. Jag ska bara byta om till badbrsllor. En minut bara, sa jag
- haha.

Vi badade på stranden och det var jätte fint.


Efter att vi hade badat ett tag gick vi upp till hotelet igen, Rebecca fick låna min shorta eftersom hennes föreldrar hade åkt iväg och hon hade inte nyckeln till hennes hotelrum.

Jag bestämmde mig för att hämta min gitarr, det här blir det perfäkta tillfälet att spela min låt till henne.


Jag satte mig på en stol brevid henne med min gitarr.


Hon tittade på mig med sina fina ögon.
- Den här låten är till dig, Jag skrev den.
---------------------------------------------------------------------------------------
Vad mysigt dom har det, undra vad det är för låt..  Vad tror ni?
Minst 6 kommentarer och det blir ett till idag :)
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: berri

Bra skrivet ;)

2011-02-28 @ 17:07:38
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH JAG VILL HA MER ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGEN !!

2011-02-28 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0