NeverSayNever chapter 6

"Hej sweetie, gissa vad vi ses om en månad i Bahamas!!!!"
Jag fick snabbt ett svar.
"No, REALLY. YEEEES, jag längtar så mycket"
Gud vad jag älskar Rebecca.



Rebeccas perspektiv

Gud vad jag var nervös, jag vet inte varför. Men det är ju första gången jag träffar han på riktigt och nu sitter jag här, på flygplanet på väg till Bahamas och ska träffa Justin. Min egna Justin Bieber. Jag satt och tittade ut i fönstret och drömmde mig bort.


Justins perspektiv

Vi hade redan kommit fram till Bahamas, jag satt och spelade på min gitarr tills jag hörde att min mobil plingade till.
"Hej vi är framme i Bahamas nu vi är vid hotelet om ca 5 minuter, puss"
jag svarade deräkt.
"Braa, skynda er jag längtar så mycket, puss!"
Jag gick till hotelets antré och väntade. Efter fem minuter såg jag en skymt av Rebecca. När Rebecca såg mig kom hon springande till mig och släppte sin väska och hoppade upp i min famn, jag kysste henne och hon besvarade den. Hon log och tittade rakt in i mina ögon. Hon var mycket finare i värkligheten.

Rebeccas perspektiv

Jag presenterade min familj för Justin.
- Det här är min mamma Anna.
- Hej hej, sa mamma och log
- Och det här är min pappa Robin
- Hej Justin sa pappa och skakade hand och log.
- Och det här är hon som ringde dig för ett år sen, min lilla syster Sofie, sa jag och log.
- Hejhej, sa Justin och log

Jag och Justin skulle till en restaurang och äta, jag gick in till mitt hotelrum och och rotade fram en kläning som jag kunde ha och en kofta, om det skulle bli kyligt ute på kvällen.

Det fick duga.

Jag gick ut och där stod Justin och väntade. Han var så snygg.
Vi pratade om allt, maten var hur god som helst också.

Justins perspektiv

Jag kände hur någon petade på min rygg, det var en mager tjej med bruna stora ögonen.
- Ursäkta om jag stör men du är väll Justin Bieber, det är massa affisher på dig i hela stan, det står att du ska uppträda här, sa hon
- Ja, jag är Justin Bieber.
- Okej kan jag få din aoutograf och ta kort på dig?
- Självklart.
Vi tog kortet och jag skrev en aotograf oh frågade vad hon hette.
- Hannah.
Hon gick ifrån restaurangen och hade fått en bild och aoutograf.
- Min första aoutograf, sa Jag och log.

Den dagen var toppen, nu skulle vi dra oss mot hotelet för att åka till min första konsert utomlans.
På konserten var det ca 5000 personer för att titta på just mig, jag har alldrig sätt så många personer stå och stirra på mig, det var helt underbart. Dom skrek och var galna och jag sjöng massor av låtar den första var "one time".


Den natten kunde jag bara inte sova, så jag gick till stranden och spelade gitarr, jag hade planerat att sjunga en låt för Rebecca, min egna låt. Den var klar men jag var tvungen att träna på låten.
Jag hörde någon hosta bakom en sopptunna.

- Hej? Varför är du här bakom, sa jag.
- Justin!? Varför är du här!
- Jag kunde inte sova, varför är du här, du ser helt förstörd ut! Sa jag. Det var Hannah, hon på restaurangen, va fan gjorde hannah bakom ett par sopptunnor, jag kände inte henne men man undrar ju.
- Jag förstår att du vill veta varför jag är här, bakom sopptunorna och så.
- Ja?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA sötnosar ;D

Kommentarer
Postat av: berri

Älskar de :) alltid lika roligt att läsa ;)

2011-02-05 @ 13:10:13
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: jessica

meeer ;)

2011-02-05 @ 13:11:20
Postat av: fannylindgren

Skiiiiiitt bra du plågar mej när du avslutar sådär !

2011-02-05 @ 13:12:12
Postat av: Anonym

superbra fortsätt såhär :)

Postat av: Anonym

Hej där fin blogg du har och du skriver jätte bra också :)

checka gärna in min blogg http://jjustindbieberstories.blogg.se/ :)



ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0