NeverSayNever chapter 5

Visst han var söt, men jag får ta och glöma han som han sa. Jag har faktisikt Justin.
Den natten somnade jag med mobilen i handen och Laizy i min säng
Rebeccas perspektiv

Jag vaknade nästa morgon av att Sofie satt och lekte med Laizy, konstigt nog sa jag inget. Jag somnade bara om. Sen vaknade jag av att Laizy började skälla.
- UUUUT, skrek jag till Sofie.
Jag gick ner till mamma och pappa som satt vid frukostbordet, jag tog ett glas mjölk och två mackor.

- Hade du det kul igår, frågade mamma
- Ja jätte kul! :)
- Kom du hem sent, vi hörde inte dig när du kom, sa pappa.
- Nja, eller kanske. Jag kom hem typ kvart i tre..
- Gumman vi har en sak vi ska berätta till dig, sa mamma
- Vadå :)
- Eller du kanske inte vill, sa pappa och blinkade
-Men seriöst, vad!?
- Hela familjen ska åka till Bahamas om en månad!
- VAA, om en månad!? Vad kul.

Efter frukosten gick jag upp och till rummet och ringde Justin..Såklart.

- Hej Justin!
- Hej shawty
- Hade du kul igår?
- Ja jätte kul, och du jag har pratat med Scoter och jag fick välja vilket land jag skulle börja min turné i och gissa vilket land jag valde? Sa Justin.
- SVERIGE!!
- JAAA, och vi börjar nästa månad, jag kommer till sverige i februari!
- nooo.
- what, varför vill du inte?
- Jo jo asså jag vill, men det är bara det att om en månad åker vi till Bahamas..
- NEEJ, jag vallde Sverige för att träffa dig och så åker du dit.. Fan, sa Justin och suckade.
- Men kan du inte åka till Bahamas ist?
- Jo jag kan prata med Scoter så vi får se, jag messar dig sen om det går. Men jag måste dra nu mamma väntar på mig, jag ska till mormor och morfar, hah ;)
- okej sweetie

Jag bestämmde mig för att ta bussen hem till Sarah.
På bussen mötte jag David. Fan inte han nu igen. Jag låtssades som om jag inte såg han, tillslut gick han och satte sig brevid mig.
- Hej. Sa han
- Hej. Sa jag kort och tyst.
Det tog ett tag innan han sa något igen.
- Asså förlåt klart vi ksa vara vänner.
- Värkligen.
- Alltså om du inte tyckte kyssen var bra så ska du veta att jag drev bara allt igår, jag vill inte ha tbx dig, haha.
- åh men really. Tack. Men vi ses. NOT. Bitch, sa ja.
Jag hatade han. Nej jag tänker inte vara kompis med han jag tänker aldrig förlåta han David. Justin kommer aldrig att få reda något om den kyssen, den var ju endå på låssas. Han drev ju bara .. Jag gick av bussen och plingade på Sarah. Jag berättade att vi skulle åka till Bahamas och om kyssen igår. Vi bestämde oss för att ha ett hemma spa. En perfekt start på det nya året, hon gjorde mig alltid på bra humör.

Justins perspektiv

Jag är så glad tralalalala, jag ska till Bahamas och träffa Rebecca! TACK SCOTER, världens bästa manager hade jag värkligen.

" Hej sweetie, gissa vad?  Vi ses om en månad i Bahamas!!!!"
Jag fick snabbt ett svar.
"No, REALLY. YEEEEEES. Jag längtar så mycket"
Gud vad jag älskar Rebecca.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okej de här vart jäääääääätte kort. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. På det här chapret, men det bästa är att i nästa chapret så ska jag skriva när dom är i Bahamas.. Så om jag får minst 10 kommentarer så skriver jag redan ikväll. DEAL!?

Kommentarer
Postat av: JesssicaBieber

meeera!

2011-02-03 @ 22:41:16
URL: http://tiepjessica.blogg.se/
Postat av: berri

Jääääätte bra :) mera

2011-02-04 @ 21:43:27
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: angelica

Meraaa :)

super bra jag älskar dina noveller :) och den här bloggen !!

2011-02-04 @ 21:44:00
Postat av: jasminebieber

JÄTTE BRA DU MÅSTE SKRIVA MER !!!! INNAN JAG SVIMMAR

2011-02-04 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0