NeverSayNever chapter 4

- Justin. Det är något jag ska berätta..
- okej? sa jag med hela kinderna fulla av pannakor


Justins perspektiv

- I år ska vi flytta. Sa hon
- Va!? Ska vi. Jasså, vad kul. Till ett störe hus eller? Sa jag.
- Ja till ett mycket störe hus. I Atlanta. Sa mamma
- VAA! Sa jag.
What, ska vi flytta från Canada. Varför då.
- Varför?
- Du vet första gången du träffade Usher och Scoter.
- aa, det var as coolt, men varför ska vi flytta mamma?
- För att då har du nära till studion eftersom du kommer att få spela in en skiva!
Jag kände hur mina ögon blev stora som tomater och min mun öppnades. Shit. Jag skulle spela in en egen skiva! Jag kan inte fatta.
- mommie omg, Taaaaaack, jag måste ringa Rebecca!!!
Pattie skarattade.
Fan ingen svarade på mobilen, dom festade säker för fult nere i Sverige. Hu mycket kan klockan var nu, halv 10. Tror jag...
"Hej, lämna ett medelande efter du vet..Piiipet" Telefonsvarare. *suck*
ajja, jag måste berätta för Ryan och allihoppa. Hoppas dom blir glada för min skull.
*Ringer Ryan*
- Heeeey, it's Ryan
- Yo dude!
- haha så what's up?
- Jag måste berätta en sak!
- Okej..?
- Jag ska flytta, till Atlanta och spela in en skiva där. Vi flyttar för att jag ska ha nära till studion! :D
- Whaaaat. Neej, måste du flytta?
- Yes, jag tror det. Jag vet att du är ledsen men tuvär så kommer den coolaste killen i Canada flytta, Sorrry!
- haha, du önskar. I'm the cooltest, man! Okej men vad kul.. När flyttar ni?
- Vet inte, ibörjan på 2008.
- Awesome, ses vi ikväll eller?
- Såkklart vi gör, jag kommer till er ungefär vid 5 eller något.
- Sure, herrå.


(Bryr er inte om Justins lärare där)

Klockan började dra sig mot fyra och snart skulle han åka till sina vänner och fira nyår.
*Det ringer i Justins mobil*
- Hallå?
- Hey Sweetie, GOTT NYTT ÅR!
- Shawty! GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MED!
- Jag såg att du hade ring, förlåt jag har inte hört vi har festat för fullt här, hehe
- Yeah. Okej, jag skulle bara säga att vi ska flytta! Alltså inte en vanlig flytt till ett annat hus eller så vi ska flytta till ett jätte stort hus i Atlanta. För att jag ska få nära till studion, och så.
- WOW, vad kul. Jag är så glad för din skull. Justin vi måste träffas snart. Men jag måste gå, mamma och pappa blir oroliga om jag inte ringer dom haha. Love you!
- Haha, klart vi ska. Love u more! hejdå.

Jag ser värkligen ifram imot det här året, det kommer bli så bra!
Nu måste jag dra till Ryan och dom andra.
- Hejdå mamma, jazzy och Jaxon ses senare.
- Ja och glöm inte att ringa pappa på tolv slaget och inte mig heller. Ha så kul!

Rebeccas perspektiv

Jag har värkligen haft det superbra men det skulle vara bättre om Justin var här..
Jag älskade mina kompisar dom är bäst, vi alla satte oss i soffan och snackade.
- Så Rebecca har du någon kille då? Frågade en tjej jag inte kände som hette Louise och blinkade.
- haha ja, det har jag.
- Jasså vad heter han då
- Justin. Justin Bieber heter han.
- hahaha omg. NEJ du skojar!! Sa hon medans hennes ögon växte.
- Nej jag skojar inte, varför skulle jag skoja om det?
- Han är ju värstak ndisen typ haha. Jag älskar hans videosar!
- okej. hah.
- Får jag ditt nummer eller typ hans nummer?
- Vet inte om jag får ge ut hans men du får mitt :)
- okidoki, sa hon och satte sig brevid mig.
Den kvällen var hon på mig hela dan och försökte ta min mobil för att se Justins nummer. Själv tyckte jag att det kändes som om hon ville ha mitt nummer för Justins skull eftersom innan pratade vi knappt.
Det blev pinsam tystnad i rummet. Alla tittade på Louise lite konstigt men som tur var så hade vi på musiken fortfarande.
- Eh.. Jag ÄLSKAR den här songen nu dansar vi! Sa Sarah.
Tack Sarah hon avbröt tysnaden, haha.
Vi dansade och tog kort och var galna, haha.
 
(Jag längst till vänster, Sarah i mitten och våran kompis Emelie till höger)

Det här är den bästa nyåret på länge eftersom jag fick fira den med mina kompis.
När klockan började dra sig mot halv 4 så tog jag en taxi hem, jag ringde och "beställde" en taxi för att komma till Ädelsgatan 3.
- Ja vi kommer snart och vart ska ni åka sen?
- Hem, jag bor på bridger vägen.
- okej vi har en till kund som ska ditt är det okej om ni kan åka i samma taxi`?
- Japp, helt okej för mig.
- Bra då kommer vi om fem minuter, hejdå.
Jag gick ut och fem minuter senare kom taxin, jag hoppade in i taxin och där satt mitt ex. Fan. Han var på mig hela tiden och nu är han här.
- Nemen hej David! Sa jag
- Tjena Rebecca, det var länge sen. Vart har du varit och festat?
- Jaa, jag har varit och festat här hos min kompis, haha
- Vad fin du är idag, som alltid då, hah
- Tack du med.
Det blev tyst i bilen ett tag. Vi möte varandras ögon och sedan kysstes vi. Vaf fan gör jag!! Jag har en pojkvän. FAN! vad gör jag??
Jag kan int efatta att jag kysste han. Varför gjorde jag det.
Jag avslutade kyssen.
- Sorry, vi skulle alldrig ha gjort det här.
-  Varför, snälla jag vill ha dig tillbaks jag ångrar det jag gjorde men snälla...
Ja avbröt han.
- Det är inte det. Jag vet det du gjorde när vi var ihop var fel men saken är den att jag har en pojkvän så förlåt, det var inte meningen att kyssa dig så där. Snälla kan vi inte bara glömma det?
- Vem är din pojkvän?
- Du känner inte han..
- okej om du inte vill berätta så. Men bara så du vet jag kommer alltid att älska dig.
- Jag med fast som en vän. Det kommer alldrig bli som då.
- Fan, sa han tyst för sig själv.
Jag avbröt tysnaden.
- Varför har jag inte sätt dig så mycket även fast vi nästan är grannar? :)
- Du behöver inte äns låssas känna mig. Det du sa sårade mig, typ och vi behöver inte äns prata.
- Nähe. Sa jag.

När vi var frame betalade jag och gick hem.

När jag kom in sov alla. Jag la mig i min säng och tittade på mina mobilbilder längst bak fanns dom, alla bilder på David. Jag saknade honom. Nej, eller? Kanske lite. Men dårade jag honom? Vafan, vi kunde ju bara vara vänner.

David och Rebecca *mobilbilderna*

Visst han var söt, men jag får ta och glöma han som han sa. Jag har faktisikt Justin.
Den natten somnade jag med mobilen i handen och Laizy i min säng.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt bta :D<3

2011-02-02 @ 19:48:15
URL: http://jbstoryy.blogg.se/
Postat av: Berri

Sv; Tack :)

jätte fin blogg och riktig bra början ser fram emot nästa chapter ;)

Puss :*

2011-02-02 @ 22:19:51
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Berri

Sv; Tack :)

jätte fin blogg och riktig bra början ser fram emot nästa chapter ;)

Puss :*

2011-02-02 @ 22:20:07
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

mera :d

2011-02-02 @ 23:55:12
URL: http://tiepjessica.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Jättebra novell blogg! ska fortsätta läsa! :)

kram

2011-02-03 @ 18:03:28
URL: http://ffeliciarosenborg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0